jueves, 11 de febrero de 2010

10.02.10 Josep Mallol i Mariví Chacón

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Senyora Chacón i equip del Cafeïna,
Jo sóc seguidor d'alguns espais del seu programa, perquè considero que són de gran interès i qualitat.
Ara bé, els hi vull fer constar el meu desacord amb què interrompin alguns col·laboradors del programa per "falta de temps". Això denota un problema de planificació. El Sr. Mallol ens estava instruïnt magistralment en matèria d'astronomia i vosté, Sra. Chacón, el va tallar precipitadament, quan minuts abans, va estar fent tertúlia amb unes noies molt simpàtiques, però que no van aportar res d'interès a l'audiència.
Li pregaria que deixés que les persones que, com el Sr. Mallol, fan aquests espais tan divulgatius i didàctics s'expliquin sense interrupcions.
Moltes gràcies, i felicitats pel programa.

Maria de la L. dijo...

Totalment d'acord. M'agrada escoltar el senyor Mallol, i m'agrada el Cafeïna!

Maria Àngels dijo...

Jo també voldria escoltar les explicacions del Professor d'astronomia més estona, l'univers és un gran desconegut i així ens el fa més proper.